Pasażerowie ocenią stan pociągów, a PKP Intercity obiecuje poprawę komfortu i jakości podróżowania.
Kilka dni temu ruszyła akcja „Czysty Wagon”, podczas której PKP Intercity, dzięki pomocy podróżnych oceni czystość swoich pociągów.
Pasażerowie podróżujący pociągami Spółki będą mogli nadsyłać do przewoźnika zdjęcia lub krótkie filmy dokumentujące stan rzeczywisty w przedziałach czy toaletach.
Na podstawie zebranej dokumentacji powstanie raport i plan poprawy czystości pociągów. Pierwsza część akcji potrwa od 16 listopada do 10 grudnia 2010 roku.
Do wysyłanych fotografii i filmów należy dołączyć krótki opis: datę podróży, godzinę zrobienia zdjęcia oraz relację pociągu (np. 17.11.2010, godzina 12:01, relacja Warszawa – Kraków). Pliki mogą być również opatrzone dodatkowymi uwagami i komentarzami.
Zdjęcia oraz filmy można przesyłać na adres czystywagon@intercity.pl oraz na numer telefonu 697 01 01 70. Przesłany plik nie powinien być większy niż 1MB.
– Chcemy, aby akcja „Czysty Wagon” była odpowiedzią na potrzeby pasażerów. Pragniemy się zmieniać i dostosowywać nasze standardy do oczekiwań klientów. Ich opinia jest dla nas bardzo ważna, a dzięki płynącym z ich informacji wnioskom zależy nam na poprawie jakości naszych usług. Opinia naszych pasażerów będzie stanowiła uzupełnienie wcześniejszych kontroli czystości oraz ankiety przeprowadzonej wśród pasażerów w drugim kwartale tego roku – podkreśla Małgorzata Sitkowska, rzecznik Spółki PKP Intercity.
Bardzo ważny jest dobry opis zdjęcia. W PKP Intercity podkreślają, że zależy im na tym, aby pasażer podał dokładną godzinę zrobienia zdjęcia i relację pociągu, co umożliwi precyzyjne określenie na jakim etapie podróży pojawił się problem i czego dotyczył.
Akcję uzupełnią wewnętrzne, szczegółowe kontrole ze strony upoważnionych pracowników Spółki.
Projekt będzie podzielony na dwa etapy. Pierwszy obejmuje okres od 16 listopada do 10 grudnia. Po nim zostanie przygotowany raport. Ma on odpowiedzieć na pytania, które pomogą w opracowaniu planu wdrażania zmian oraz udogodnień dla klientów.
Kluczowe będą informację o tym, które miejsca w pociągu wymagają częstszego sprzątania oraz w którym momencie podróży mogą pojawić się problemy.
Drugim etapem akcji będzie utworzenie stałego adresu e-mail oraz numeru telefonu, pod którym będzie można zgłaszać uwagi dotyczące czystości w pociągach.
(pkp intercity)
Najnowsze komentarze