24gliwice.pl - Portal Miejski Gliwice | wiadomości | telewizja | forum24gliwice.pl - Portal Miejski Gliwice | wiadomości | telewizja | forum24gliwice.pl - Portal Miejski Gliwice | wiadomości | telewizja | forum
Powiadomienie Pokaż więcej
Zmiana rozmiaru czcionkiAa
  • Najnowsze
  • Kultura, wydarzenia, imprezy
  • Kryminałki
  • Samorząd, polityka
  • Historia
  • Telewizja
Czytanie Ocena pracy gliwickich urzędników. “Wskaźnik satysfakcji przekroczył 95%”
Udostępnij
Zmiana rozmiaru czcionkiAa
24gliwice.pl - Portal Miejski Gliwice | wiadomości | telewizja | forum24gliwice.pl - Portal Miejski Gliwice | wiadomości | telewizja | forum
Search
Have an existing account? Zaloguj się
24gliwice.pl - Portal Miejski Gliwice | wiadomości | telewizja | forum > główna > Ocena pracy gliwickich urzędników. “Wskaźnik satysfakcji przekroczył 95%”

Ocena pracy gliwickich urzędników. “Wskaźnik satysfakcji przekroczył 95%”

Michal Szewczyk
Michal Szewczyk
Opublikowany 09/02/2015
Udostępnij
Udostępnij
UdostępnijTweet

Gliwiccy urzędnicy chwalą się wysokim poziomem zadowolenia klientów Urzędu Miejskiego.

Według opublikowanych danych gliwiczanie wystawili urzędnikom notę 4,7 w pięciostopniowej skali.

Contents
Gliwiccy urzędnicy chwalą się wysokim poziomem zadowolenia klientów Urzędu Miejskiego.Tego typu badanie odbyło się już po raz czternasty.

Ankietę przeprowadzono we wrześniu 2014 roku na próbie 1045 klientów.

– Uczestnicy odpowiadali na 15 szczegółowych pytań dotyczących ich obsługi w UM. Wskaźnik satysfakcji ogólnej klientów liczono na podstawie analizy 17 czynników wyszczególnionych w ankiecie, takich jak np. chęć pracowników do udzielania pomocy, poświęcanie uwagi indywidualnemu klientowi, czas oczekiwania na załatwienie sprawy czy równe traktowanie klientów – informują urzędnicy.

Tego typu badanie odbyło się już po raz czternasty.

Ostatni wynik należy do jednego z najlepszych w historii.
Wśród najczęściej załatwianych spraw, ankietowani wymieniali rejestrację pojazdu (26%), dowody osobiste (14%) i płatności w kasie (9%). Dobra ocena pracy urzędników nie oznacza, że klienci nie mają żadnych zastrzeżeń. Wśród 414 uwag zwrócono uwagę m.in. na potrzebę skrócenie terminów realizacji spraw, poprawienie przejrzystości strony internetowej, sprawniejszą obsługę klientów i przede wszystkim na tworzenie większej liczby miejsc parkingowych. Ten ostatni problem, ma zdaniem urzędników, rozwiązać wprowadzenie systemu płatnego parkowania w centrum miasta. Jego wdrożenie szykowane jest na początek lipca tego roku.
(msz)

TAGI:Gliwicemagistrat gliwiceocena pracy urzędnikówpozostaleurzędnicy w gliwicach
Udostępnij ten artykuł
Facebook Email Print
Udostępnij

Najnowsze komentarze

  • Onkyo - Nowy punkt gastronomiczny na mapie Gliwic. Gliwuś zastąpił Króla Stasia, inna lokalizacja i godziny otwarcia
  • Falkenhorn - Jak szybko “zarobić” 24 punkty karne? Gliwiczanin w mercedesie znalazł się po niewłaściwej stronie wysepki
  • Też mi ... - Jak szybko “zarobić” 24 punkty karne? Gliwiczanin w mercedesie znalazł się po niewłaściwej stronie wysepki
  • Też mi ... - Jak szybko “zarobić” 24 punkty karne? Gliwiczanin w mercedesie znalazł się po niewłaściwej stronie wysepki

Categories

  • ES Money
  • U.K News
  • The Escapist
  • Insider
  • Science
  • Technology
  • LifeStyle
  • Marketing

About US

We influence 20 million users and is the number one business and technology news network on the planet.

Subscribe US

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!

[mc4wp_form]
© Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
wpDiscuz
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?