Aeroklub z odnowionym logo. Ma pomóc w promocji miasta

fot. arch. 24gliwice.pl

Na gliwickim lotnisku pojawiło się nowe logo oraz hasło promocyjne miasta „Gliwice – przyszłość jest tu”. Znajduje się ono na drzwiach hangaru.

– Od 1999 r. napis Gliwice wraz z logiem samorządu witały przylatujących gości oraz mieszkańców Gliwic odwiedzających lotnisko. Warunki atmosferyczne i czas eksploatacji spowodowały, że logo na hangarze uległo zniszczeniu. Dlatego Miasto Gliwice postanowiło je odnowić. Dzięki miejskim środkom, nowa ekspozycja znów wygląda efektownie – informuje Krzysztof Piekarczyk z gliwickiego aeroklubu

Ta forma promocji Miasta Gliwice sprawdziła się wiele razy, najbardziej spektakularnie podczas wizyty papieża Jana Pawła II w 1999 r. Relacje z tej niezwykłego i ważnego dla Gliwic spotkania pojawiły się w mediach na całym świecie. Kolejną okazją do ekspozycji logo i promocji miasta był Światowy Zlot Zabytkowych Szybowców, a później jeszcze wiele imprez masowych. Efekt promocyjny będzie jeszcze większy, gdy dojdzie do skutku planowana rozbudowa gliwickiego lotniska.

Aeroklub Gliwicki od 60 lat tworzy lotniczą historię miasta. Wyszło stąd wielu znamienitych lotników, spadochroniarzy i modelarzy, którzy zdobywali najwyższe miejsca w zawodach ogólnopolskich i międzynarodowych.