Ubiegacie się o mieszkanie do remontu? Konieczna jest aktualizacja wniosku – przypomina Zakład Gospodarki Mieszkaniowej. Osoby uprawnione mają na to czas od 1 do 29 lutego.
Aktualizacja jest konieczna, by potwierdzić chęć dalszego ubiegania się o wynajęcie mieszkania zakwalifikowanego do remontu. Osoby, które złożyły wnioski do 31 grudnia 2005 r., a nie dopełnią tej formalności, zostaną wykreślone z rejestru bez odrębnego powiadomienia.
Druki oświadczeń aktualizacyjnych obowiązujące w 2024 r. dostępne będą:
- w holu Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej przy Placu Inwalidów Wojennych 12,
- na stronie internetowej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej www.zgm-gliwice.pl.
Wypełnione i podpisane (czytelnym podpisem, zawierającym imię i nazwisko wnioskodawcy) oświadczenia należy składać w budynku Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Gliwicach (Plac Inwalidów Wojennych 12) lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego). Oświadczenia aktualizacyjne przesłane drogą elektroniczną nie będą brane pod uwagę.
(żms)/UM Gliwice
fot. arch. ZGM Gliwice/zdjęcie poglądowe