Kto nie dopełni formalności, zostanie wykreślony z rejestru. Zainteresowani mają na to miesiąc

zdjęcie poglądowe

Ubiegacie się o mieszkanie do remontu? Konieczna jest aktualizacja wniosku – przypomina Zakład Gospodarki Mieszkaniowej. Osoby uprawnione mają na to czas od 1 do 29 lutego.

 
Aktualizacja jest konieczna, by potwierdzić chęć dalszego ubiegania się o wynajęcie mieszkania zakwalifikowanego do remontu. Osoby, które złożyły wnioski do 31 grudnia 2005 r., a nie dopełnią tej formalności, zostaną wykreślone z rejestru bez odrębnego powiadomienia.

Druki oświadczeń aktualizacyjnych obowiązujące w 2024 r. dostępne będą:

  • w holu Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej przy Placu Inwalidów Wojennych 12,
  • na stronie internetowej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej www.zgm-gliwice.pl.

Wypełnione i podpisane (czytelnym podpisem, zawierającym imię i nazwisko wnioskodawcy) oświadczenia należy składać w budynku Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Gliwicach (Plac Inwalidów Wojennych 12) lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego). Oświadczenia aktualizacyjne przesłane drogą elektroniczną nie będą brane pod uwagę.

(żms)/UM Gliwice
fot. arch. ZGM Gliwice/zdjęcie poglądowe

5 komentarzy
 najwyżej ocenione
od najnowszych    chronologicznie 
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze