Lojalność w biznesie to wartość najwyższa. Trudno wyobrazić sobie powodzenie jakiejkolwiek firmy bez wsparcia lojalnych partnerów, którzy obdarzają daną markę pełnym zaufaniem. Tym samym stanowią oni jej prawdziwą reklamę, wzbudzając zainteresowanie w środowisku.
Lojalność partnerów biznesowych przekłada się na wysokość generowanych przychodów, a także buduje przewagę rynkową firmy.
Pozyskanie lojalności wśród swoich kontrahentów to jednak złożony proces, którego poszczególne elementy muszą ze sobą współgrać, aby przynieść najkorzystniejsze efekty. Raz pozyskana lojalność nie jest też gwarancją na utrzymanie biznesowych relacji na takim samym, wysokim poziomie, a utracona wymaga całych lat ciężkiej pracy nad jej odbudową. Z tego też powodu o lojalność klientów trzeba dbać, bo tylko ona jest receptą na pełen sukces firmy.
Najlepsze rozwiązania
Różne przedsiębiorstwa sięgają po różne narzędzia wspierające lojalność klientów, jednak najskuteczniejszymi wśród nich wciąż okazują się być popularne programy lojalnościowe. Poprzez długi czas ich trwania budowanie relacji również się wydłuża, co przyczynia się do powstania mechanizmu przywiązania klienta do firmy. Aby były skuteczne, powinny wyróżniać się ciekawymi rozwiązaniami, angażującymi uczestników do działania, a także prowadzić do osiągnięcia realnych korzyści.
Doskonałą ofertę tego typu kompleksowych programów lojalnościowych przygotowała firma Sodexo (http://sodexolojalnosc.pl/). Programy te obejmują cały wachlarz różnego rodzaju działań pozwalających na zainteresowanie klientów i zapewniają z nimi stałą komunikację. Oprócz rozbudowanych narzędzi komunikacyjnych, rzetelnego regulaminu, dopasowanego do wymagań określonej grupy docelowej, wsparcia podatkowo-prawnego oraz opieki profesjonalistów, kompleksowe programy lojalnościowe Sodexo wyróżniają jeszcze dwa ważne czynniki. Jakie?
Zadbaj o klienta z Sodexo
Pierwszy z nich to precyzyjne określenie grupy docelowej, do której adresowany jest program. Zostaje on zaprojektowany w ten sposób, aby uwzględniał indywidulane wymagania i oczekiwania uczestników oraz był spójny z działalnością całej firmy. Rozwiązanie to znacząco wpływa na atrakcyjność programu, czyniąc go bardziej skutecznym.
Drugi z czynników to bogaty katalog nagród, które przeznaczone są dla aktywnych uczestników. Składa się on aż z 1500 pozycji. Tak szeroki wachlarz propozycji stwarza możliwość indywidualnego określenia przez klienta, o co chciałby powalczyć, dając realną szansę na zdobycie satysfakcjonującej nagrody.
Dodatkową zaletą programów lojalnościowych Sodexo jest platforma on-line, na której klienci mogą swobodnie wymieniać swoje punkty na dowolne nagrody, mając jednocześnie stały dostęp do swoich wyników. Pracodawcy natomiast dzięki platformie mogą na bieżąco monitorować przebieg akcji. Podczas opracowywania katalogu nagród uwzględnianie są preferencje uczestników takie jak styl czy też poziom życia.
Ponadto zdobyte nagrody zostają dostarczane wprost pod wskazany adres uczestnika. Takie personalne podejście do klienta powoduje, że czuje się on wyróżniony i doceniony, co bezpośrednio przekłada się na pozyskanie jego lojalności. Zaprojektowany w ten sposób kompleksowy program lojalnościowy firmy Sodexo to szansa na prawdziwy sukces, tym bardziej, że organizator płaci wyłącznie za osiągnięte wyniki, a nie za obsługę!
Firma Sodexo odznacza się ogromnym doświadczeniem wynikającym z wieloletniej działalności, popartej licznymi nagrodami i wyróżnieniami. Ten światowy lider (Sodexo działa aż w 80 krajach) na polskim rynku funkcjonuje od 1998 roku, nieustannie będąc na szczycie. Usługi Sodexo każdego dnia poprawiają jakość życia milionów klientów na całym świecie. Wspierają przedsiębiorców dążących do sukcesu i wypływają tym samym na poszczególne sektory gospodarki.
Na tak wielki sukces firmy z pewnością wpływ mają zasady, którymi w swoich działaniach kieruje się przedsiębiorstwo. Jedną z nich jest ?know-how?, polegająca na wzajemnej wymianie doświadczeń pracowników. Sodexo wspiera także ich rozwój, promując otwartość i innowacyjne rozwiązania.