Można już zgłaszać pomysły na działania integrujące mieszkańców, poprawiające jakość życia, zmieniające przestrzeń bądź chroniące środowisko na terenie jednej z siedmiu gliwickich dzielnic wskazanych jako obszary rewitalizacji. Nabór potrwa do 20 września.
Gminny program rewitalizacji dotyczy dzielnic Baildona, Łabęd, Sikornika, Sośnicy, Szobiszowic, Śródmieścia i Zatorza. Wcześniej odbyły się spotkania z mieszkańcami, gliwiczanie mieli też możliwość wypełnienia ankiet dotyczących wybranych części miasta. Teraz można wnosić własne propozycje. Jak to zrobić?
W tym celu należy pobrać i wypełnić „Kartę projektu rewitalizacyjnego”. Dokument ten można znaleźć w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Gliwicach. Zamieszczono go wraz z wszystkimi dokumentami związanymi z naborem w zakładce Strategie, Raporty, w części Rewitalizacja. Materiały są również dostępne na stronie Gliwickiej Platformy Partycypacyjnej DecydujmyRazem.
Kartę należy składać na jeden z wybranych sposobów:
- drogą elektroniczną na adres e-mail: brm@um.gliwice.pl;
- na stronie DecydujmyRazem.gliwice.pl;
- bezpośrednio w biurze podawczym filii Urzędu Miejskiego przy ul. Jasnej 31a lub w siedzibie głównej UM przy ul. Zwycięstwa 21 bądź w sekretariacie Biura Rozwoju Miasta (ul. Jasna 31a, pok. 202) w godzinach pracy urzędu.
Na pytania dotyczące zgłoszenia przedsięwzięcia do Gminnego Programu Rewitalizacji dla Miasta Gliwice do roku 2030 odpowiadają pracownicy Biura Rozwoju Miasta Urzędu Miejskiego w Gliwicach, tel. 32/338-65-50, email: brm@um.gliwice.pl.
(żms)/UM Gliwice
fot. 24GLIWICE