Nowe koszulki Piasta Gliwice już bez logo sponsora. Trafiły właśnie do sprzedaży

Umowa sponsorska z firmą Etoto wygaśnie w połowie września, jednak już od początku sezonu 2017/2018 piłkarze niebiesko-czerwonych wystąpią w nowo zaprojektowanych strojach sportowych.

Zakłady Bukmacherskie Etoto postanowiły nie przedłużać współpracy z Piastem Gliwice i poszukać innych kanałów komunikacji marketingowej.

W związku z tym do sprzedaży trafiła nowa dedykowana koszulka Piasta Gliwice na sezon 2017/2018. Po raz pierwszy gliwiczanie zaprezentują się w niej w sobotę podczas prezentacji, a następnie sparingu z Sigmą Ołomuniec.

Koszulkę można kupować w oficjalnych punktach sprzedażowym Piasta oraz za pośrednictwem sklepu internetowego. Koszt koszulki dedykowanej to 169 złotych.

(żms)/GKS Piast SA