Koncern General Motors został partnerem Piasta Gliwice.
To kolejny sponsor pozyskany przez gliwicki klub w ostatnich tygodniach.
– Nawiązaliśmy współpracę z Oplem po długim okresie rozmów. Umowa została zawarta na okres ponad roku. W tym czasie będziemy się sobie nawzajem przyglądać i mamy nadzieję, że ta współpraca będzie się rozwijać – informuje nas Przemysław Plisz, rzecznik prasowy klubu.
Zasady współpracy nie są do końca jasne, gdyż obejmuje je tajemnica handlowa.
Wiadomo jedynie, że logo Opla nie znajdzie się na koszulkach „Piastunek”, lecz na LED-owych bandach i banerze na Stadionie Miejskim przy ul. Okrzei. W zamian, gliwicka fabryka zapewni logistyczne wsparcie dla pierwszej drużyny.
W klubie wciąż szukają dużego strategicznego sponsora, jednak póki co, władzom klubu lepiej wychodzi przyciąganie firm na mniej lukratywnych zasadach umów partnerskich lub sponsorskich. Nowym sponsorem Piasta zostały także Zakłady Mechaniczne Bumar Łabędy S.A., które w zamian za logo na koszulkach, przekażą gliwickiej drużynie około 140 tys. zł. Jak informuje nowy prezes Piasta Jarosław Kołodziejczyk, kolejne umowy, z P.A. Nova i Wasko, są właśnie dopinane na ostatni guzik.
Poza boiskiem sprawy mają się całkiem nieźle.
O tym, jak piłkarze Piasta rozpoczną rundę wiosenną, przekonamy się już za tydzień.
W pierwszej kolejce Piast rozegra wyjazdowy mecz z Górnikiem Zabrze. Początek w poniedziałek 25 lutego o godzinie 18.30. Jakie nastroje panują w drużynie, która ku zaskoczeniu wielu zakończyła rundę jesienną na wysokim siódmym miejscu?
– Przed rozpoczęciem sezonu ustaliliśmy, że naszym podstawowym celem jest utrzymanie się w ekstraklasie. Na wiosnę na pewno będziemy starali się cieszyć kibiców swoją grą i zakończyć sezon jak najwyżej. Ważne jest też, by w przyszłym sezonie nie pójść w ślady Podbeskidzia, które w pierwszym sezonie po awansie utrzymało się bez problemów, a obecnie zajmuje drugie miejsce od końca – dodaje rzecznik prasowy klubu. (mpp)
(fot. K. Kuroń)