Waleczni, zdeterminowani i zaangażowani. Taki wizerunek piłkarzy Piasta Gliwice zobaczymy na plakatach, billboardach, tablicach ledowych i w autobusach.
Nowa kampania ma przyciągnąć do kibicowania kolejnych mieszkańców.
W sezonie 2012 Piast Gliwice awansował do T-Mobile Ekstraklasy. Zawodnicy przygotowują się teraz do kolejnych rozgrywek i nowej kampanii wizerunkowej.
Tegoroczna kampania przedstawia zawodników jako niezwyciężonych wojowników w niebiesko-czerwonych barwach.
Drużyna kreowana jest na walecznych, zdeterminowanych i zaangażowanych graczy, którzy kierują się honorem oraz poświęceniem. Na rozgrywki zapraszają do twierdzy Okrzei 20 Stadion Miejski. Kampania ma na celu przyciągnąć nowych kibiców i zwiększyć sprzedaż karnetów – informuje „Zwykłaagencja.pl” z Gliwic.
W ramach nowej kampanii ma być też odświeżony layout strony internetowej piast-gliwice.eu, w mieście będą rozwieszone billboardy oraz plakaty. Powstały także spoty, które wyświetlane są na ekranach ledowych w centrum miasta Gliwice oraz w autobusach komunikacji miejskiej.