W finale konkursu ?Zaprojektuj strój na miarę McDonalds? znalazła się propozycja śląskiego artysty Tomasza Kokotta, przygotowana w dwóch wersjach: dla członka zespołu i managera.
O tym, jakie ubrania już w 2012 roku będą nosić pracownicy zadecydują internauci.
Konkurs na projekt stroju firmowego dla swoich pracowników ogłosiła pod koniec ubiegłego roku sieć restauracji McDonalds.
Konkurs został przeprowadzony w kilku etapach. Spośród 500 prac jury w składzie Wiola Wołczyńska ? projektantka mody, Danuta Krauze ? przedstawicielka Wyższej Szkoły Sztuki i Projektowania w Łodzi, Agnieszka Pękała ? przedstawicielka magazynu Olivia i przedstawiciele restauracji McDonald’s wybrało 10 projektów, które następnie zostały uszyte przez Studio Mody Teresy Pągowskiej.
Sfotografowane realizacje projektów można oglądać na stronie internetowej konkursu.
Zwycięzcę konkursu wybiorą internauci, którzy od 1 kwietnia do 15 maja mogą głosować na wybrany strój.
Do głosowania namawia nie tylko Tomasz Kokott ? jedyny finalista z Górnego Śląska lecz również organizatorzy, którzy dla oddających głosy przygotowali nagrody w postaci odtwarzaczy mp3. Prawdopodobnie już podczas Euro 2012 organizatorzy wprowadzą wybrany przez internautów projekt stroju do sieci restauracji w Polsce.
Tomasz Kokott dotychczas znany jako grafik, a także autor aranżacji plastycznych wystaw w Muzeum w Gliwicach, właśnie zadebiutował w roli projektanta odzieży. Zrobił to jak sam twierdzi z czystej ciekawości, bo lubi nowe wyzwania i nie znosi monotonii w pracy. W swoim projekcie ubrań dla sieci restauracji nacisk położył na ich dużą funkcjonalność oraz ciepłą kolorystykę, która kojarzy się z przyjemnością jedzenia. Wygodne stroje, wykonane z naturalnych materiałów, w kolorze kawy z mlekiem, espresso i gorącej czekolady to propozycja naszego finalisty.