Promocja Gliwic, a może rozrzutność urzędników? Czy Miasto powinno pytać gliwiczan o Centrum Przesiadkowe? POD PRASĄ (5)

25 tysięcy złotych za 1000 egzemplarzy albumu o DTŚ, 250 tysięcy złotych na współpracę ze specem od wizerunku, blisko 70 tysięcy na pamiątkowe pióra.

W Pod prasą zastanawiamy się czy działania promocyjne Miasta są przemyślaną strategią czy tylko rozrzutnością urzędników. Razem z naszymi gośćmi dyskutujemy też o inwestycji, która istotnie zmieni tereny wokół dworca PKP. Czy mieszkańcom, a więc przyszłym uzytkownikom należą się szerokie konsultacje w sprawie planowanego Centrum Przesiadkowego.

W programie udział wzięli: Paweł Harlender (OSOM Gliwice), Małgorzata Lichecka (Nowiny Gliwickie), Jarosław Sołtysek (Radio Centrum Gliwice), Michał Szewczyk (Gazeta Miejska/24gliwice.pl) Realizacja/produkcja: Marcin Fabrykowski, Łukasz Gawin, Jacek Kowiński.

POD PRASĄ to program, w którym gliwiccy dziennikarze i komentatorzy dyskutują o bieżących wydarzeniach w Gliwicach. POD PRASĄ jest wspólnym projektem Nowin Gliwickich i Gazety Miejskiej/portalu 24GLIWICE.pl, z założenia otwartym na inne, niezależne media w Gliwicach, zarówno te tradycyjne, jak też społecznościowe.
Program dostępny jest na m.in. kanałach YouTube i profilach Facebook wybranych gliwickich mediów. POD PRASĄ emitowane jest również od poniedziałku do piątku o godzinie 19.00 na platformie UPC (kanał 393).

Promocja Miasta czy rozrzutność? (od 0:44)
Pozytywki (od 9:50)
Centrum Przesiadkowe bez prawdziwych konsultacji (od 13:03)