„Przy okazji zakupu biletu kupują też inne produkty”. ZTM zachęca do nawiązania współpracy

Bilety papierowe na przejazdy komunikacją miejską będą dostępne w większej liczbie miejsc? Zarząd Transportu Metropolitalnego szuka partnerów biznesowych, z którymi rozszerzy sieć sprzedaży.

Po wprowadzeniu wielu cyfrowych i nowoczesnych rozwiązań, tym razem chodzi o zwiększenie liczby stacjonarnych punktów, w których będzie można kupić bilety papierowe. Jednorazowe bilety papierowe na przejazdy komunikacją miejską można obecnie kupić w około 750 punktach znajdujących się we wszystkich 56 gminach objętych systemem Transport GZM.

Chociaż już teraz jest to największa sieć w Polsce, to wciąż chcemy ją rozwijać. Wychodzimy z założenia, że dostępność biletów powinna być jak największa

– mówi dyrektor ZTM Małgorzata Gutowska. – Dlatego szukamy partnerów, którzy myślą o rozwoju swojego biznesu, poszerzeniu swojej działalności i tym samym zwiększeniu zysków – dodaje Małgorzata Gutowska.


Potencjalnymi kontrahentami ZTM mogą być różnego rodzaju punkty handlowo-usługowe, np. kioski, piekarnie, czy też sklepy spożywcze lub monopolowe. – Jesteśmy otwarci na rozmowy z każdym. Bierzemy pod uwagę współpracę zarówno z niewielkimi punktami, jak i z większymi sieciami – mówi dyrektor ZTM.

Kontrahenci ZTM mogą liczyć na 5-7% procentowy upust przy zakupie biletów. Wysokość rabatu zależy od liczby zakupionych od organizatora komunikacji miejskiej biletów.

Ponadto nasi obecni partnerzy wskazują, że ich nowi klienci-pasażerowie przy okazji zakupu biletu kupują też inne produkty. To dodatkowa wartość, którą ciężko nam zwymiarować – dodaje Gutowska. Przedstawiciele ZTM wskazują jednocześnie, że największy potencjał biznesowy mają te punkty, które są zlokalizowane w odległości do 500 m od przystanku komunikacji miejskiej.

(mat. ZTM)

3 komentarzy
 najwyżej ocenione
od najnowszych    chronologicznie 
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze