Spot reklamujący Gliwice ma zobaczyć 15 mln osób. Jak Wam się podoba?

Poznaliśmy dzisiaj reklamówkę promującą Gliwice z okazji Generalnego Zgromadzenia Światowego Stowarzyszenia Technopolii, które w dniach 10?12 września odbędzie się w Gliwicach.

Spot zostanie wyemitowany ponad 150 razy w stacjach Telewizji Publicznej oraz TVN i TVN24.

30-sekundowy filmik opiera się na wizerunku Gliwic jako nowoczesnego miasta przyszłości. W reklamówce przewijają się elementy charakterystyczne dla miasta – m.in. wieża Radiostacji, Nowe Gliwice, Ratusz, budynek powstającego Centrum Nowoczesnych Technologii. Widać również nawiązania do fabryki Opla, węzła autostrad czy firmy Flytronic.

Jak informuje magistrat, grupą docelową wartej 516 tys. zł brutto kampanii telewizyjnej są dorośli mieszkańcy Polski oraz właściciele firm i młode osoby, które planują rozpoczęcie działalności gospodarczej.

8 Generalne Zgromadzenie Światowego Stowarzyszenia Technopolii odbędzie się w Gliwicach w dniach 10-12 września.