Właśnie ogłoszono konkurs na plakat XII międzynarodowego festiwalu artystów ulicy „Ulicznicy” w Gliwicach. Aby go wygrać, nie trzeba być profesjonalnym grafikiem.
Międzynarodowy Festiwal Artystów Ulicy ULICZNICY ma już ponad dekadę (i rok). Dzisiaj stanowi zauważalną tego typu imprezę w Europie, jest także doceniany jako liczące się wydarzenie teatralne. Był wielokrotnie nagradzany i wymieniany jako przykład dobrych praktyk.
– Poza tymi cechami, ULICZNICY są trochę jak typowy nastolatek – niepokorni, twórczy i przesyceni energią, wytwarzaną podczas miesiąca pełnego teatru, kuglarstwa, Nowego Cyrku i kabaretu. Zachęcamy do stania się częścią tego niesamowitego świata – mówi Agnieszka Batóg, współorganizatorka przedsięwzięcia.
[perfectpullquote align=”full” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]To propozycja dla grafików, profesjonalistów, pasjonatów, studentów. W załączeniu regulamin, a więcej informacji i wymagane logotypy znajdują się na stronie http://ulicznicy.pl/konkurs/. [/perfectpullquote]– Nagradzamy zwycięskie projekty, nie zamawiamy identyfikacji wizualnej, nie proponujemy na tym etapie płatnej współpracy, jury jest zacne, ale nie gwarantujemy, że wygrasz, a już na pewno nie zakrzywimy czasoprzestrzeni i nie sprawimy, że wygrałeś w zeszłym roku. Jeśli nie masz czasu, obiecujemy nie żywić urazy. Być może zachęcisz do udziału w konkursie kogoś innego? – dodaje Agnieszka Batóg.
termin nadsyłania projektów:
02 kwietnia 2018
Zgłoszenie prac następuje poprzez przesłanie jej pocztą elektroniczną na adres konkurs@ulicznicy.pl w formacie PDF, JPG lub TIFF. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 9 kwietnia. Zwycięzca otrzyma: 2 000 zł brutto w gotówce, roczny zapas zapałek, a także chwałę i sławę – dla siebie, uczelni, firmy, pracowni.
(żms)
fot. Studio Apalat